søndag den 2. januar 2011

Haj, fisk og sprutte...

Dagene mellem jul og nytår gik med et lille projekt, der udspringer af en oprydning hos forældrene. Der fandt jeg nemlig gamle ørering, jeg lavede som barn, af krympeplast. De er så fine, at jeg tit går med dem. Så nu skulle det prøves igen. Må jeg præsentere Haj, Fisken og Sprutte:



De to små er øreringe, mens sprutten er en broche. Jeg synes de er fine, men mangler at finde et sted, hvor man kan købe sølv ørestikkere til at lime på, da jeg har nikkelallergi. Indtil da må jeg forære dem væk. Men de skaber da glæde og sjov hvor de kommer frem :)

Godt Nytår!

4 kommentarer:

  1. Ha, de er skægge, jeg lavede også lidt gejl med dem på Designer skolen.. Det er en fest at se dem skrumpe i ovnen!

    SvarSlet
  2. Ja, de er mega sjove! Især sprutten der lige trak alle fagarmene til sig. Det er vildt hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Guuuud, virkelig tak fordi du mindede mig om krympeplast -skal have fat i noget NU!!!

    Ditte

    SvarSlet
  4. Velbekomme, du er ikke den første med den reaktion. :)

    SvarSlet