torsdag den 6. januar 2011

Venindebog


Jeg er igang med et lille projekt, hvor jeg fik brug for helt basis venindebogs spørgsmål. Så faldt jeg over disse og synes de var ret søde. 

1. Yndlingsmusik lige nu! 
Lidt af hvert, men bliver helt meditativ af Natacha Atlas: Adama's Lullaby
2. Hvad er verdens bedste scorereplik? 
Findes der gode...? Tror det er lidt outdatet... men hvad ved jeg. Sidst jeg brugte en sådan, inviterede jeg vist bare på kaffe. :)
3. Hvad er det allermest romantiske der findes? 
At gå tur i måneskin mens stille sne drysser ned fra himlen, og det knirker under støvlerne.
4. Hvis du var sindssygt rig, hvad var så det første du ville købe?
Indtil det gik op for mig, at jeg kunne køber alt. Så ville jeg nok starte med en ny Macbook og en iPad... men efter det et lille fint byhus eller lækker lejlighed på fredriksbjerg. 
5. Scorer du? Eller bliver du scoret? 
Både og.
6. Hvad er din absolutte top yndlingsslik? 
God Italiensk is. Helst købt ved kanten af Gardasøen.
7. Hvad kalder du din kæreste derhjemme - all by yourself (skat, snuske, bæver)? 
Lars. ;)
8. Beskriv den allerbedste aften med en kæreste/date? Hvad laver i (ud over sex)?
Køber indisk takeaway og kører ud til ørnereden i skoven, hvor vi kan kigge ud over vandet.
9. Beskriv dit pinligste scoringsforsøg!
Way to drunk, kan faktisk ikke huske ret meget af det. Noget med Broen i Århus og fri bar... 
Men blev selv udsat for en julefrokost, hvor jeg var bartender, og en gæst blev ved med at sige til mig "Jeg elsker dig Marianne!" Hans venner havde bildt ham ind, at jeg hed Marianne... Men han gav mange drikkepenge. 
10.  Hvilke(n) type(r) falder du for? 
De forkerte og de lidt generte.

Man må meget gerne kommentere og tilføje sine egne besvarelser i kommentaren :)

2 kommentarer:

  1. Hvorfor handler så mange spørgsmål om tosomhed og scoringer? Ih! Jeg vil have single spørgsmål i venindebøger lige nu!
    Nå men ellers eeelsker jeg jo at udfylde så hvis projektet du har gang i, ender med noget man skal udfylde, så henvend dig bare til mig i en fart :)

    SvarSlet
  2. Det skal jeg nok lige huske, når jeg skal alve et fotoprojekt om at være singel. :)

    SvarSlet