onsdag den 12. januar 2011

Bjørnen

Hurra for lang tids planlægning og produktion.
 
Jeg havde næste opgivet, men nu kommer et af mine favorit projekter fra min praktiktid hos Nimbus Film alligevel i biograferne. Jeg har fungeret som manuskriptdramaturg på et meget tidligt stadie, inden den flyttede til Copenhagenbombay. 

Jeg synes historien er rigtig fin, hvis de har bevaret den, hvad det ser ud til. Her er linket til traileren Den kæmpestore bjørn: 


Jeg har ikke hugget et foto til jer, selvom jeg overvejede det, men kan afsløre, at det er en animationsfilm :-)

2 kommentarer:

  1. Louise! Jeg vil se den nu! Har du set den bjørnesovepose, som jeg har postet på friturebloggen igår? Den mindede mig lige om!!!

    SvarSlet
  2. Åh, det er en fin sovepose. OG mega hyggelig.

    SvarSlet