tirsdag den 28. december 2010

Is og sne er fedt

Så gik der jul i bloggen, men heldigvis er vi nu hjemme igen efter dejlig juleferie hos familien. Med ægte mavepine af den julede slags :)
Der blev også tid til at finde skøjterne frem. Sidste år fik jeg hockeyskøjter... som barn forsvor jeg nogensinde at sætte mine fødder i sådan et par. Det var kun de træls drenge der kørte i hockeyskøjter... men jeg må med røde kinder indrømme at det er fedt. Må jeg præsentere:


Som man kan se, så står støvlerne uden fødder...

Vi have sneskraberen med, så vi kunne fjerne sne fra fjorden. Vi lavede en lille bane, så man kunne køre lidt rundt, med genveje til variation og dem der vil lege fangeleg. Det er altid et hit. Min far lavede den slags baner til os da jeg var barn. Der gik heller ikke lang tid, før der også var andre og min mor ringede idag, at der var 25 på isen. Så opfordringen til vintersport er hermed givet videre.


Glædelig vinter alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. eiiij, ishockey skøjter er de bedste! Ser dejligt ud. Ærgeligt jeg nåede hjem inden du nåede hjem og vi ikke fik sagt hej!

    SvarSlet
  2. Ja øv.. hvornår kigger du forbi igen. :)

    SvarSlet