tirsdag den 29. marts 2011

Årm og kaffe

Et par dage i sidste uge kunne jeg følge med i at en kæmpe stor Årm bevægede sig op af Viborgvej. Den startede ned ved den gamle by og sluttede ved Handelshøjskolen, hvor der åbenbart var en rede i nærheden for der var to mere.... meget fint.


I krydset ved Ringaden og Viborgvej kom forklaringen, der stod: "Undgå store Årm, Ring efter storskrald + telefonnr." Så kommunen har altså fodret Årmen og nu spiser de snart hele handelshøjskolen... ja hvad skal vi også med dem ;)

Måske jeg kunne få en lille baby årm, for jeg kan åbenbart ikke ramme skraldespanden når jeg tømmer kaffemaskinen. Men se lige de fine mønster jeg fik lavet.


Så er man da ikke i tvivl om hvor skraldespanden skal stå. Måske baby årmen bare ville spise skraldespanden, de store spiser tilsyneladende borde og gamle sofaer, så mon ikke der ville ryge en ordentlig bid skraldespand. Men de har nogle fine farver og striber og så er det godt at informere alle os borgere om, at man skal ringe efter storskrald, de dukker ikke op af sig selv.
Budskab hermed bragt videre. Tjek det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar