fredag den 1. april 2011

Godt grin!

Sidder lidt morgensøvnig og læser dagens jobopslag fra mine jobagenter. Dem jeg har til at find jobs til mig, så jeg ikke selv skal støve nettet rundt hver dag.

Et opslag lyder, og her har jeg altså planket Jobindex(sorry): Finn Nørrebygaard søger folketingskandidater til nyt politisk parti - Økonomipartiet. 

He he, så smiler man lidt, nogen mennesker har god humor. Især bliver det godt, da jeg når ned til kvalifikationer:


For at stille op er det et krav, at du:
  • ikke har haft en skattesag eller en ægtefælle, der er bedrager
  • ikke har holdt for lange ferier eller har børn, der går i privatskole
  • ikke har udført eller fået udført alt for meget sort arbejde


He he... ikke alt for meget sort arbejde, det kan jeg godt lide.  Vi er alle høj som, lav, tyk som tynd, nogle snydetampe som udført sort arbejde.

Vidre står der: 
Du skal kunne svare flere gange på de samme spørgsmål uden at sige noget, helst uden at slukke for mikrofonen eller få et raserianfald. Hvis du har værktøjskassen i orden, kan du eksperimentere mellem forskellige politiske kommunikationsmetoder - fx ”uld-i-mund”, ”varm luft”, bortforklaring, kulturelle misforståelser eller ansvarsfralæggelse.  

Lønnen er også god: 
...virkelig god pensionsordning, immunitet for spiritus, fart- og parkeringsbøder, samt en skattefri godtgørelse på 50.000 kr. til dækning af udgifter uden at skulle aflevere dokumentation.

Og så er der ansøgningsfrist i dag, find annoncen her... glædelig 1. april ;) 

2 kommentarer:

  1. hahaha, ja den grinte jeg også af lige før, da jeg tjekkede mine igennem!

    SvarSlet