mandag den 7. marts 2011

Om maver

Nogen kvinder har store lår, andre noget der mere minder om en ladeport end en popo, og andre er velsignet med en topmave eller muffintop, som lyder hyggeligere og i nogen tilfælde ikke er så langt fra sandheden. Jeg er blandt de sidste.

Det resulterer ind i mellem i sjove situationer, hvor min mave forveksles med en der min. 8 uger henne...

En skøn dag var jeg gået på shopping i bestseller på strøget og faldt for et par lækre nålestribede bukser og en blå bluse med sommerfugles. Det passede også fint til ekspedienten hjalp mig og begejstres konstaterede at de havde elastik i siden så jeg helt sikkert kunne bruge dem perioden. Så brast jeg ud i skrald latter og bekendte at jeg ikke var gravid, men at bukserne da var smarte. Men hvordan kunne hun tro andet når både bluse og bukser var af mærket mama lusius.cain jeg ikke kendte men gennemskuede.

En anden gang fik jeg råd om en bodylotion og fik et tip om et den indeholdt citronmelisse, som var godt ved graviditets kløe.

Hvorfor det sker så ofte blev jeg spurgt om den anden dag. Mit eneste svar er at minmave har en fin facon og så er jeg i den alder hvor kvinder får børn. Som min danselærer siger, så har man ikke et gram for meget hvis man bruger det hele :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar