tirsdag den 15. marts 2011

Eksotisk i 3 udgaver

.... nåh, men nogen dage falder man over sjove ting, som så kommer til at hænge sammen på en ny og lidt mere spændende måde i blogland. Dette er ingen undtagelse.

For et par uger siden fandt jeg politiske kyllinger i den lokale Kvikly. De var endda på tilbud.


Et andet eksotisk indslag var københavner turen i forrige weekend. Hvor dette eksempel på udnyttelse af spisepinde var så fint, at jeg nu viser det frem. Elsker at spise de lækre ting på Wagamama. Fik da også forædt mig og det var fantastisk :)


Senest Orientalsk galla på Kolding Teater. Her fik man en kamel på armen og kunne kigge på de fineste damer i det flotteste udstyr. For udstyr mangler ikke til en galla, heller ikke i den bazar, hvor man kunne købe sig fattig i kjoler, møntbælter, slør, og smykker. ...købte kun lidt. 


Mine fotos af danserne er så elendige, at dem vil jeg spare jer for. Det vil de sikkert også helst. Men jeg er fuld af beundring over, at man som privatperson kan stable så stor en festival på benene på 17. år. Så har man naturligvis også ret til 2 solo optrædender, og to danserinder stående i positur under hele dansen. Man er vel dronning. 

... må vist snart indse, at mit kamera i telefonen har fået en farveforvrængning :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar