fredag den 25. marts 2011

Snot ore not..

Hvordan det kan lades sig gøre, at der flyder en konstant og sej strøm af snot ud af min ellers yndige prinsessenæse. Det kan jo godt undre en hel del. Hvor mange prinsesser har I måske hørt om der har hovedet fuldt af snot. Hmmm...

Der var engang en meget smuk prinsesse med eventyligt hår. Hun bode på et slot i gettoen og havde hovedet fuldt af snot..... En dag kom en prins forbi, han havde et slot bygget af lommeletter, og han sagde til prinsessen. Sådan en som dig har jeg altid søgt efter. "Vil du gifte dig med mig og leve med mig i mit lommelet-slot, se det kan foldes sammen og ligge i min lomme". Det ville hun gerne, så de giftede sig og fik to fine snotunger med eventyrligt hår og levede lykkeligt til "the end of snot".

Det er som om at ordet hjerneflugt får en helt ny betydning. ;-)

Fødselsdags billeder er på vej, har bare haft hovedet fuldt af snot siden.... 

1 kommentar:

  1. lille snotter da! Håber du snart er rask og frisk igen!

    SvarSlet