søndag den 27. marts 2011

Fødselsdags følgeton

Som lovet, fødselsdagshistorien:

1 stk. Kvinde klar til fødselsdag 17. marts 2011:

Herefter bød dagen på praktik, hvor de trods medbragte muffins, note i den fælles kalender og nævnelse af dagen i sidste uge gik glip af at jeg havde fødselsdag.. Mænd altså.

Men til dans, fik jeg lejlighed til at nævne at jeg havde fødselsdag og fik spørgsmålet: "Hvor gammel bliver du?" og et "Gud, jeg troede kun du var 24" ;-)
- OG så var det enda en pige.

Dejlig middag med kæresten på vietnamesisk restaurant i Banegårdsgade. Det kan godt gentages, smagte himmelsk, eller som fuglene syner om man vil ;)

Og så var det jo 17. marts, så Skt. Patriks day, blev fejret på den irske pub... med grøn frugtfarve i Carlsberg'ene og mange glade mennesker. Endnu en kompliment faldt, denne gang fra en meget glad "Irish man" som udtalte "I just told your boyfriend, that he is a very lucky man. Couse you my darling look stunning!" fra børn og fulde folk.... eller noget.
Vi tog vores Kilkenny og gik udenfor, hvor man kunne sidde lidt. Der så vi en mand, iført det eneste grønne han ejede, et håndklæde, som supermandskappe. Det var så fint.

Hjemme ventede en pakke til mig... og vi nåde det lige, for se hvad der stod udenpå.


Tænk hvis man skulle vente et helt år med at åbne den. Inden var den fineste gave. Et tillykke skilt. Det er så fint, og hænger vist stadig i vinduet, hvor det flyttede hen om lørdagen. Indeholdt også en grafisk roman Smagen af Klor, som kan ses til sidst.

















Og så var de lige gaverne. Ingen fødselsdag uden gaver. Skønne dage og dejligt forårsvejr. Perfekt.


Har ikke altid været så fødselsdags-fixeret, men den føltest bare som en god en af slagsen allerede inden den gik i gang.

Beklager ventetiden, men når man sådan er kæk og opdaterer sit styresystem... så sker det at der ryger et par programmer i farten. Så jeg har været "presset" til at købe Aperture 3, som jeg længe har ønsket mig. Og, heldige mig, det er blevet billigere med den nye Appstore.  Hurra for nyt styresystem, der koster nye programmer.... men nu har jeg så mulighed for at redigere størrelsen på mine fotos så de er mere blogvenlige!

1 kommentar:

  1. årh! Dejlig fødselsdag lyder det som om! Jeg er glad for at du lyder glad for pakken, skiltet og bogen! Mon du har fået læst lidt i den? Sikke fint det hænger i vinduet, skiltet!
    Superhelte håndklæde lyder som god fødselsdags-udsigt!
    Og at være lidt fødselsdagsfixeret er klart helt ok! Jeg er jo altid gal med det!

    SvarSlet