søndag den 6. februar 2011

Weekend

Et par dage med afslapning hos familien på Mors. Min far havde fødselsdag, og han ønskede sig udelukkende hjemmebagte ingefærsmåkager.... De er også de bedste.


Ja, rugbrødet sneg sig lige med på billedet :)

Og så har jeg været i BR for at hente en lille spand soldater... Er vild med navnet "Bucket O Soldiers" og filmen ;-) De var på tilbud og meget større end jeg regnede med, og ikke helt så mange. Men pyt, de kom med hjem alligevel.



OG manden i farvebutikken, som jeg besøgte lige bagefter, forærede mig en tapetbog, med en masse fint tapet. "Hvor heldig har man lov at være". Spurgte om jeg kunne bruge det til noget.... Ja da! Overvejer at scanne og tapesere bloggen med noget af det. Men kan ret godt lide citronerne.

I dag har vi været i skoven. Elsker duften i skove og så kan man altid lige kigge efter lidt svampe. Selvom det er vinter kan man jo godt kigge efter biotoper. OG sørme om ikke der stod et par banditter i vejkanten....



Morkler er ellers en udpræget forårssvamp, så enten har de været enormt tidligt ude, eller også er de overvintret i sneen... Nok det sidste, da de er helt hvide... det bør de ikke være. Men det lover godt for sæsonen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar