lørdag den 12. februar 2011

FILM!!

Ok, tilståelse.

Jeg har en svaghed, og har vist altid haft det, for tegnefilm. Især på det seneste asiatiske tegnefilm. Et fint eksempel er at min kat er opkaldt efter Chihiro og Heksene.  Da Lars skulle bytte film gik jeg med, selv om jeg plejer at sige:  "De tager mine penge!" i Stereo Studie. Men fornuftens stemme slog til, og jeg tog fotos til min ønskeseddel... til marts..

Her kommer de gode sager, bemærk lige de flotte prismærker. Det smart til ønskeseddlen... eller noget. :D

Først Hayao Miyazakis Prinsesse Mononoke... ham med Chihiro og heksene, Det levede slot osv. Er stor fan af hans stil og måde, at opbygge et univers på. Og den her, har jeg ikke set. Næste er: Afro Samurai, med Samuel L. Jackson og Lucy Liu... en sort samurai, der må hævne sin faders mord.... Lyder godt ;)



Næst er Highlander, i Anime version!!!!! Hvis man er vokset op i 80'erne er det en film, som man enten elsker eller hader, tror jeg....  Til sidst en lille serie, Broken Sainte, som bare ser for vild ud. Var meget tæt på at købe denne, men har allerede brugt for mange penge i februar....





For det tilfælde, at nogen ikke kender den originale Highlander (1986), så er her den originale trailer.


Og vi har lige fået 2 måneders abonnement til Love Film, i gratis gave. Det bliver et hit, så der kommer nok flere filmblogs... tror det kunne være sjovt.

2 kommentarer:

  1. Princess Mononoke er min all-time yndlingsfilm. Det er efter min mening klart den bedste fra Studio Ghibli's side, men jeg kan anbefale dem alle. :)

    Dog skal du ikke give hundrede kroner for den. Køb den hellere på nettet, det er den helt samme version, da der endnu ikke er lavet en dansk udgave. (Men man skal jo alligevel se dem med original tale + undertekster, synes jeg :)
    Bl.a. her:
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/738891/Princess-Mononoke/Product.html?searchstring=princess+mononoke&searchtype=allproducts&searchsource=0&urlrefer=search

    SvarSlet
  2. @Tine.Tak for tippet med filmkøb, vil helt sikkert kigge. Er heller ikke fan af at købe dem for dyrt, men ja, Japanske stemmer og undertekster er den eneste måde at se dem på. :D

    SvarSlet