tirsdag den 15. februar 2011

Svanedans ved bussoppet.

Det var så dagen, hvor man kunne se mig danse hjem fra biografen. Ventende ved bussoppet, mens jeg øvede piruetter i sneen, mens en flok knægte kastede med sne i baggrunden. Hele tiden med Tchaikovsks svanesøen i mit hoved... Nej, jeg har aldrig danset ballet, men var på vej hjem fra biffen, hvor jeg så Black Swan med veninde Nina. Det sneede så meget og blæste alle svaner på vejen omkuld udefor biografen, så vi besluttede at tage bussen hjem. Derfor stod jeg og dansede, mens alle de andre hutlede sig sammen i busskuret.  Det føltes ret smukt... altså ikke min dans. Den var helt sikkert ikke noget at prale af, men jeg ELSKER sne. Jeg kan ikke gøre for det, men mine mundvige sniger sig altid op i et kæmpe smil, hver gang det sner på mig.  Retfærdigvis skal siges, at jeg er den lykkelige ejer af en meget lang rulamsfrakke MED hætte. Så sne, generer mig ikke synderligt, og blæsten kan bare komme an. Alting er sjovere, når bare man ikke fryser. :)


Natalie Portmann er for sej. Jeg tror ikke hun er balletbarn, men som Nina sagde: "Hun er jo bare vidunderbarn." Så nu ønsker jeg mig en ny cd til marts.

2 kommentarer:

  1. Åh jeg vil også se den. Og have mere sne! I kbh er det ikke kommet endnu.
    Jeg har tilgengæld lige været på Cinemateket og se stumfilm på ægte menér, for der var en gut der spillede live klaver til!

    SvarSlet
  2. Sejt, det bliver lige lidt federe med live musikfortolkning. Det gad jeg også godt....

    Vi har masser af sne, så kom frisk på besøg. Det er sjovere at dele :)

    SvarSlet