mandag den 14. februar 2011

Søndagstur

Alle mennesker i hele Århus var kommet på samme idé som os. Ud i skoven skulle de! Så vi kørte helt ud til Moesgaard og Skovmøllen. Der var også mange mennesker, men der er altid så fint.  Selvom det var koldt, havde folk leget i sandet. Ham her lå og smilede til os, da vi gik forbi.


Længere inde i skoven fulgte vi den fine sølvsti, der snoede sig ind mellem træerne. Den kunne godt gå til et eventyrland...


Faktisk førte den bare hen til en flok ponyer, der stod og sov i deres vinterpels. De vågnede en smule da vi kaldte på dem. Men lille tyksak i baggrunden, han blev stående hvor han var. Ingen skulle bilde ham ind, at vi havde gullerødder, hvilket vi heller ikke havde... 



Mega kold, men krystalklart vejr, gav en helt fantastisk tur. 


2 kommentarer:

  1. Vil have størrer pony billeder nuuuu! Eller jeg vil! Eller bare størrer billeder af det hele! Så man ordenligt kan se fin-skaben! :)
    Ser ud til en dejlig gå tur! Jeg var også ved stranden i weekenden i solen, virkeligt dejligt, og havde nærmest lyst til at hoppe i vandet. Men jeg er jo en kulde-skræk-person!

    SvarSlet
  2. He, he, hestetosset er du heldigvis også :)
    Ja, der var meget finhed på turen. Solen mellem træerne og grønt, der kiggede frem alle steder. Mig, der storsmilede hele lørdagen, hver gang det sneede på mig.
    Vårvinter er smukt og dejligt.

    SvarSlet