onsdag den 23. november 2011

Vi elsker uniformer

Var lidt ør i hovedet efter en lang mødefyldt dag på kontoret og havde brug for en lille tur ned i byen. Jeg har  før haft held med at købe fine 70ér underkjoler til billige penge i genbrug og kunne godt trænge til et par nye. Men det var ikke helt det jeg kom hjem med...


Den finest uniform i min størrelse. Ok, den var ikke helt billig, men den var så fin!! Den har fine lægeemblemer på kraven, og er i rigtig god stand. Og hvem kan ikke bruge et par lækre skræddersyede bukser i god uld, selvom de er grønne. Nice!


I bukserne fremgår det hvem der var deres første ejer. Jeg forestiller mig, at der ikke har været andre. Og hun har kun været lidt højere end mig og med en lidt større røv. Men det er helt klart en kvindeuniform, da den har enormt meget fin talje. ;-)


Reservelæge F. A. G. Jensen , Novb. 1965 

Og ja, jeg blev nok lidt grebet af samme glæde som Faster Fis da hun fandt spejderuniformen, men det kan man læse om hos hende. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar