torsdag den 10. november 2011

Sjove Citater fra Aviser

Besøgte gode venner igår. De havde købt et blad, hvor der fulgte en lille reklame for kogebøger fra Politikens forlag med. Jeg kan ret godt lide kogebøger, nok den type bøger jeg køber absolut flest af, så jeg kiggede nysgerrigt. Det ser jo kækt og lovende ud.....


De havde valgt, at understrege bøgernes fortræffeligheder ved at indsætte anmeldelser fra aviser. Først faldt jeg over dette citat fra Midtjyllands Avis.


Overvejer bare, hvor meget citronmåne den gode Mette Blomsterberg skal spise, før hun smager som det rene mums. Tak, Fyns Stifstidene :-)


Den her anmeldelse af "AnneMad fra hele verden"er jeg også ret vild med. Mon det står beskrevet hvordan man skal udforske sine gæster, familie og venner? ;)


Den sidste er helt klart et ordsprog, der er gået galt. Jeg får de helt forkerte associationer, når jeg læser denne fra Midtjyllands Avis.

Jeg finder helt sikkert ikke alle mine slåfejl, men når de er så sjove, så skal man da dele dem med andre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar