tirsdag den 22. november 2011

Valgdag på Godsbanen...

Meget usexet titel, jeg ved det godt :)

Men, så er det mig selv der er på valg... og vil have magt... se indlæg om folketingsvalget tidligere.

Men hvad handler Godsbanen om?

Det handler om at skabe et sted hvor kunstnere af alle afskygninger kan arbejde og præsentere deres kunst. Det skal være et fyrtårn for Århus og det Århusianske kunstmiljø. Men det handler også om: PENGE.


Hvis Godsbanen skal fungere optimalt skal den være det udstillingsvindue, som kan trække penge til byen. For penge er den perfekte gave, POST har ret. Men alt for mange kunstnere bruger 80-90 % af deres tid på at skaffe penge. Tid vi ikke få kunst for. Spild af tid, hvis I spørger mig. 

Hvis Godsbanen kunne være det sted, der både kunne tiltrække sponsorer og midler fra statslige fonde, så man ikke konstant skal lede efter pengene, men kunne man bare en gang i mellem modtage en gave, så man kunne koncentrere sig om at lave kunst. 

En god gammeldags kunstmæcen, se det ønsker jeg mig til Godsbanen og alle dens brugere i julegave.

... det var så den valgtale jeg kom fra ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar