mandag den 6. juni 2011

Fotoswap

Besøgte lige en anden fin blog, For the easily distracted, og hun afholder fotoswap. Det kunne jeg ikke dy mig for at deltage i. Det går ud på at man tager en rullefilm med gammeldags kamera, den sender man så til en anden deltager i projektet. Man modtager så selv en rulle som fremkaldes og lægges ud på sin blog. Simpelt, og jeg glæder mig som et lille barn :)

Det fine ved hendes side var, at hun viser sine kameraer frem. Så inspireret af det, og fordi jeg har tænkt mig at være lidt mere fotonørdet fremover, så der står hvilket kamera jeg anvender få I nu:

Leika D-Lux3

Pentax MZ10 m. 28-200 sigmaojektiv


Frauke Bomafix


Nikon D80


Sony Erikson S500i(Der står bag de andre fotos)


Smil ;)

Og endnu engang tak til Aperture 3 for konverteringen til s/h.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar