torsdag den 9. december 2010

twin outfit... eller noget

Det lykkedes, at få gang i symaskinene. Efter gode råd fra Faster Fis, fik jeg renset, vendt nålen og holdt den over hovedet og danset tre gange rundt om den mens jeg sang "Nu det´ jul igen, Nu det´ jul igen.." og andre gode ting. Men i det fine mønster jeg havde købt, hvor jeg alligevel besluttede at lave en rullekrave... havde de fejlbedømt mit hoved en anelse.... eller faktisk så meget, at det kun er katten, der kan passe hals-dimsen.


Ja, hvem havde lige troet, at vi skulle have matchende hals-dimser. Ikke mig.
Hun blev eddike sur da hun fik den på, men forsøgte ikke at tage den af. Så måtte vi jo fotograferes. Selvom hun ser ret sur ud på billedet, så gik det hurtigt over. Halsmuffen er nu ikke noget hun skal gå med. Den er smidt ud igen, til dem der tænker "sindsyge kattedame".

2 kommentarer:

  1. Ser katten sur ud?? Synes hun ser nærmere chokeret ud ;)
    Godt du fik maskinen til at makke ret! og at du ikke kvalte dig selv med Chihiro størrelse-hals-dimse!

    SvarSlet
  2. Måske var hun chokeret over det lille kodak moment :)

    Jeg kunne på ingen måde få den lille halsdims over hovedet, den kan måske blive en lille hat.

    SvarSlet