tirsdag den 16. november 2010

det bliver koldt for alle.

Så cykler man hjem i kulden. Op af bakken i botanisk have, mens man nyder det stille tusmørke sammen med de andre på vej et sted hen. Alle går med huer og vanter på, da frosten lå meget fint i morges på græsplænen. Men det kan jo blive koldt for os alle, især når man skal stå ude hele døgnets 24 timer. Så er det godt at man kan låne en varm hue. Det har ham her gjort...


Kækt på siden af hovedet sidder den endda. Og han ser svært tilfreds ud. Det er jo rigtig fint og hyggeligt. Men han har også en fin udsigt, som jeg dog har glemt at fotografere her. Så den må man tænke sig til...

3 kommentarer:

  1. Gad vide hvem der så mangler sin hue og går rundt og fryser om ørerne

    SvarSlet
  2. Det tænkte jeg også, men nu kan man da let få øje på den.

    SvarSlet
  3. en tabt hue med ny ejer? Hehe vi kan vist godt lide tabt vintertøj :)
    Jeg tænkte på dig, da jeg tog billeder af frosten i morges, ved egentligt ikke hvorfor.. Uh, jeg synes altså det er så hyggeligt at du er i bloglandet nu. Håber du bliver ved!

    SvarSlet