fredag den 6. maj 2011

Fine ting :)

Faktisk yder billedet ikke sushien retfærdighed. For det var meget fint anrettet på fint stentøj og meget lækker dip. Alligevel bliver jeg aldrig fast kunde hos Sota, da vi ikke helt blev mætte. Så pris og udbytte stod ikke helt mål med hinanden.

Var i fin KK-genbrug, hvor de havde de fineste retro frokosttallerkner. Vender nok tilbage og henter dem hjem senere i dag. Men havde for meget at slæbe på.

Faldt lidt for den fine hat med de fine originale badges. Dog bliver man lidt trist, ved tanken om at de ikke længere sidder på hovedet af landevejsridderen.


Og noget så sjældent som indrammede gamle pistoler. Der var en hel stak. Det var ret fint. Og kuben, den kom med hjem. Det var nostalgi for alle pengene. Da jeg var barn, var det en af de ting man kunne lege med i de hjem, hvor der ikke boede børn. Så det har altid været en ting jeg var fascineret af, men aldrig helt har haft tålmodighed til at løse. Måske det kan lykkes nu.

3 kommentarer:

  1. Lille Anders kan lave sådan en rubrics terning på 2 min! Jeg siger det bare, så du må øve dig! :)
    Fine tallerkner!
    Den der hat har vist siddet på en gammel hippie, landevejsridderen ville nok have flere souvenir pins, tror jeg. Måske.

    SvarSlet
  2. :D
    Tallerknerne var solgt da jeg kom tilbage, men det var ikke nogen overraskelse. Dog lidt skuffende.. men sådan er det jo når man går i genner.
    Ja, jeg tror gerne at Lille Anders kan løse den vildt hurtigt. Det bliver nok aldrig en af mine spidskompetencer :)
    Ja, der var en klar overrepresentation af ud med atomkraft badges på, så du har nok ret. Gammel hippie hat.

    SvarSlet
  3. Åh hvor ærgligt med tallerknerne, men ja, det er jo det jagten går ud på...!

    SvarSlet